FAQ



Kto może kupować na hurtowniapszczelarska.pl

Na stronie hurtowniapszczelarska.pl zakupów mogą dokonywać wszyscy zainteresowani: klienci detaliczni i biznesowi, osoby nieprowadzące działalności gospodarczej, osoby i firmy prowadzące działalność gospodarczą, osoby zarejestrowane i niezarejestrowane (posiadające konto Klienta w hurtowni).

Jak kupować?

1. Rejestracja i logowanie

1. Jeśli posiadasz u nas zarejestrowane konto, zaloguj się na nie przed rozpoczęciem zakupów lub w trakcie finalizacji zamówienia (koszyk).
2. Jeśli nie chcesz rejestrować konta, przejdź do wyboru produktów i składania zamówienia.
3. Jeśli chcesz, możesz zarejestrować konto. Rejestracja jest darmowa. Zarejestrowanie konta zapewnia dostęp do historii zakupów oraz ułatwia składanie kolejnych zamówień bez konieczności ponownego, ręcznego wprowadzania danych teleadresowych, a także umożliwia udział w programach lojalnościowych i przyznawanie indywidualnych rabatów.

2. Wybór produktów

1. Ze strony głównej wybierz kategorię produktów, która Cię interesuje. Zostaniesz przeniesiony na kartę produktów. W celu znalezienia określonego produktu możesz skorzystać z: listy kategorii i podkategorii, wyszukiwarki na górze strony (wpisz hasło i kliknij przycisk lupy).
2. Po kliknięciu w wybrany produkt zyskasz dostęp do szczegółowych informacji na jego temat oraz do opcji „Dodaj do koszyka/Kupuję”.
3. Jeśli dodasz produkt do koszyka, jego stan (ilość produktów w koszyku) wyświetli się na górze strony, przy ikonce koszyka.
4. Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do koszyka.

3. Zawartość koszyka

1. W koszyku zobaczysz rodzaj i ilość wybranych produktów.
2. Możesz zmniejszyć lub zwiększyć ilość produktów, ręcznie wpisując ich liczbę w przeznaczone do tego pole lub posługując się ikonkami „+” i „–”; możesz również usunąć produkt z koszyka, klikając na czerwoną ikonkę "X". Po wprowadzeniu zmian system automatycznie przeliczy zawartość koszyka i ceny.

4. Składanie zamówienia

1. W koszyku wybierz formę dostawy, a następnie formę płatności.
2. Kliknij „Dalej”, by przejść do kolejnego etapu składania zamówienia („Dane osobowe”).
3. Podaj dane do dostawy lub, jeśli masz w naszym sklepie konto, zaloguj się na nie.
4. Po uzupełnieniu pól do dostawy kliknij przycisk „Zapisz”, by przejść do kolejnego etapu składania zamówienia („Potwierdzenie”). W tym kroku sprawdź, czy podane przez Ciebie dane są prawidłowe (jeśli nie, kliknij przycisk „Wstecz” i popraw dane). Jeśli chcesz, w przeznaczonych do tego polach wpisz uwagi do zamówienia oraz informacje dla kuriera.
5. Kliknij przycisk „Potwierdzam”, by ostatecznie złożyć zamówienie.

5. Płatność

1. Jeśli płacisz przelewem online, po potwierdzeniu zamówienia wybierz ikonkę Twojego banku i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie (zaloguj się do banku, sprawdź dane przelewu, potwierdź przelew, wpisz jednorazowe hasło do potwierdzenia operacji, zatwierdź operację, wyloguj się z banku).
2. Jeśli płacisz przelewem bankowym, po ostatecznym potwierdzeniu zamówienia zobaczysz dane do wpłaty – znajdziesz je również w e-mailu, jaki został wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail. Dokonaj przelewu np. w banku, na poczcie.
3. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, w dniu dostawy przygotuj odliczoną gotówkę i przekaż ją kurierowi, który doręczy Ci paczkę.
4. Jeśli wybrałeś płatność gotówką i odbiór osobisty zamówionych produktów, po potwierdzeniu zamówienia oczekuj na informację z Biura Obsługi Klienta hurtowni – w wiadomości e-mail lub telefonicznie zostaniesz powiadomiony o dniu i godzinie, w jakich możesz przybyć po odbiór zamówienia. Płatność uiścisz gotówką, na miejscu.

6. Przygotowanie zamówienia i dostawa kurierem

1. Po otrzymaniu Twojego zamówienia lub zapłaty (w przypadku płatności przelewem) kompletujemy przesyłkę.
2. Szczegółowe informacje o terminach wysyłki są podane przy każdym produkcie.
3. Czas oczekiwania na dostawę, od momentu wydania paczki kurierowi, wynosi 24 - 72 h w dni robocze.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Ile czasu będę czekać na towar?

Termin wysyłki podany jest w karcie każdego produktu. Firma kurierska dostarcza towar do 72h od momentu odebrania paczki z naszej hurtowni; najczęściej przesyłka dociera na adres Klienta w ciągu 24h.

Gdzie jest moja przesyłka?

Status nadanej przesyłki można sprawdzić w zakładce Moje Konto, klikając na aktywny numer listu przewozowego.

Czy mogę złożyć reklamację?

Tak. Można składać reklamacje na zamówione produkty oraz na usługę kurierską. Szczegółowe informacje o procesie składania reklamacji oraz wzory formularzy reklamacyjnych dostępne są w zakładce Reklamacje i zwroty.

Czy mogę zwrócić towar?

Tak. Zgodnie z prawem, w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki można zwrócić towar bez podawania przyczyny zwrotu i bez ponoszenia kosztów dostawy. Szczegółowe informacje o procesie dokonywania zwrotów oraz wzory formularzy dostępne są w zakładce Reklamacje i zwroty.

Jak mogę zgłosić uwagi lub sugestie?

Stale dbamy o najwyższą jakość oferowanych produktów oraz wysoki poziom usług i obsługi naszych Klientów. Wszelkie uwagi lub sugestie, które poprawiłyby funkcjonowanie naszego serwisu, prosimy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta hurtowni:
szybki kontakt: formularz kontaktowy
e-mail: bok@hurtowniapszczelarska.pl
telefonicznie - infolinia: 693 713 987

Jak skontaktować się z obsługą hurtowni?

Biuro Obsługi Klienta hurtowni jest czynne od poniedziałku do piątku, w dni robocze, w godzinach 7:00 – 15:00. Kontakt z biurem możliwy jest poprzez:
szybki kontakt: formularz kontaktowy
e-mail: bok@hurtowniapszczelarska.pl
telefon - infolinia: 791 383 759