Płatności i dostawy



Sposoby płatności

Przelew online

Przelew online przez system Przelewy24, dokonywany z poziomu koszyka, w ostatnim kroku składania zamówienia, to wygodna, szybka i bezpieczna forma płatności. Jest ona skierowana do Klienta, posiadającego kartę płatniczą lub dostęp do bankowego konta internetowego. Po wybraniu tej metody należy kierować się kolejno podawanymi wskazówkami (wybierz bank, zaloguj się, potwierdź przelew).

Przelewy24.pl oferuje niemal 30 różnych metod płatności.

Operatorem płatności elektronicznych przelewy24.pl jest: DialCom24 Sp. z o.o., 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513.

Przelew tradycyjny

FIDELI Sp. z o.o.
Rynek ks. Mojżykiewicza 5
64-234 Przemęt
Raiffeisen 31 1750 1149 0000 0000 2859 4879

Pobranie

Wybór tej formy płatności pozwala zapłacić za zamówione produkty i ich dostawę w dniu odbioru przesyłki. Należność w gotówce odbiera kurier doręczający paczkę.

 

Odbiór osobisty + gotówka

Zamówione produkty można również odebrać osobiście. W tym celu, w formularzu zamówienia należy wybrać opcję „płatność gotówką przy odbiorze osobistym”. Klient otrzymuje powiadomienie e-mailem/telefonicznie o dniu i godzinie, w których będzie można przyjechać po odbiór zamówienia.

Adres magazynu hurtowni:

ul. Żeromskiego 16
64-200 Wolsztyn
Na trasie pomiędzy Poznaniem a Zieloną Górą

 

Pakowanie i dostawa

Koszty dostawy

Koszt dostawy jest zgodny z informacją zamieszczoną w karcie każdego produktu.

Termin dostawy

Logistyka hurtowni jest zoptymalizowana pod jak najszybszą i terminową realizację każdego zamówienia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom oraz współpracy z firmą kurierską Siódemka, cieszymy się mianem najlepiej i najszybciej działającej hurtowni pszczelarskiej w Polsce.

Towary dostępne na stanie hurtowni wysyłamy kurierem następnego lub jeszcze tego samego dnia po otrzymaniu zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub wpłynięciu płatności (w przypadku zamówień opłacanych online lub przelewem bankowym). Możliwy jest jednak wydłużony czas dostawy – informacja o terminie wysyłki podana jest w karcie każdego produktu.

Przyjazna polityka naszego przewoźnika to gwarancja maksymalnie krótkiego terminu dostawy przesyłki „pod drzwi”. Niemal 100% przesyłek dociera do Klientów hurtowni w ciągu 24h od momentu wysyłki (zgodnie z regulaminem firmy Siódemka, czas dostawy może wynieść do 72h).

Monitorowanie przesyłek

Status nadanej przesyłki można sprawdzić w zakładce Moje konto, klikając na aktywny numer listu przewozowego.

Opakowania

Wszystkie produkty wysyłane są w oryginalnych opakowaniach producenta. Do pakowania paczek stosujemy solidne materiały ochronne: folię bąbelkową i stretch oraz mocne, odporne na uszkodzenia kartony. Przesyłki zawierające przedmioty delikatne i/lub wartościowe, opatrzone są nalepką „Góra” oraz „Ostrożnie”.

Ubezpieczenie przesyłki

W trosce o świadczenie usług najwyższej jakości, wszystkie sprzedawane przez nas produkty są ubezpieczone na czas transportu (ubezpieczenie w cenie przesyłki).

Prosimy o sprawdzanie stanu opakowania i zawartości każdej przesyłki w obecności kuriera doręczającego paczkę. Jakiekolwiek reklamacje usługi kurierskiej, w tym dotyczące uszkodzeń opakowania i zamówionego towaru, prosimy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta, zgodnie z informacjami podanymi w zakładce Reklamacje i zwroty.